قوانین و مقررات

قوانین و مقررات

استفاده کاربران از فروشگاه اینترنتی آیس واچ به معنی پذیرفتن شرایط و ضوابط ذیل تلقی میشود:

فعالیت وبسایت تخصصی آیس واچ به طور کامل مطابق قوانین و آیین نامه های تجارت الکترونیک بوده و منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران میباشد.

فعالیت فروشگاه اینترنتی تخصصی آیس واچ زیر نظر شرکت زمان نگر آسا میباشد.

اطلاعات و محتوای موجود در سایت از جمله تصاویر، ویدیوها و متون همگی از منابع رسمی زیر نظر برند آیس واچ، تهیه میشوند. بنابراین، هرگونه استفاده از محتوای سایت بدون کسب مجوز کتبی، توسط فروشگاه آیس واچ قابل پیگرد قانونی میباشد.

فروشگاه اینترنتی آیس واچ متعهد میشود از حریم خصوصی و اطلاعات شخصی شما تا حد امکان محافظت کند.

حریم خصوصی:

کاربران برای استفاده از بسیاری از امکانات وبسایت از جمله سفارش و خرید، ثبت نظرات، شرکت در نظرسنجی، پرسش و پاسخ، ارتباط با پشتیبانی و غیره نیاز به ایجاد حساب کاربری خواهند داشت. همچنین بدیهی است که برای پیگیری سفارشات اطلاعاتی از جمله نشانی و تلفن شخص گیرنده مورد نیاز میباشد. حفاظت از رمز عبور و فاش نکردن آن برای دیگران بر عهده کاربران خواهد بود.

وبسایت آیس واچ متعهد به حفاظت از اطلاعات شخصی کاربران میباشد.

درصورت فعال نمودن گزینه خبررسانی موجود شدن محصول یا پروموشن ها توسط کاربر، وبسایت آیس واچ قادر است برای کاربران پیامک و یا ایمیل ارسال کند.

خرید و تحویل کالا

فروشگاه آینترنتی آیس واچ متعهد است سفارش کاربران را در محل تعیین شده توسط کاربر به مشتری تحویل دهد.

تحویل سفارشات در تهران توسط پیک، و در سایر استان ها توسط شرکت ملی پست و یا سایر گزینه ها به انتخاب کاربر صورت میگیرد. هزینه ارسال رایگان میباشد.

شما میتوانید برای ارسال کالا به شهرستان از بین گزینه های موجود، یکی از سرویس های ارسال کالا از جمله شرکت ملی پست، تیپاکس و چاپار را انتخاب کنید.

مسئولیت سلامت کالاهای ارسالی بر عهده فروشگاه اینترنتی آیس واچ میباشد. برای اطلاع بیشتر در مورد مرجوع کالا، درخواست مرجوعی را مطالعه کنید.

درخواست مرجوعی:

در صورت تمایل و در صورت استفاده نشدن کالا، شما میتوانید تا 7 روز پس از تحویل کالا آنرا مرجوع یا تعویض کنید.

در صورت مخدوش بودن بسته بندی و یا معیوب بودن کالا، میبایست حداکثر تا 24 ساعت با پشتیبانی تماس گرفته تا راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

برای مرجوع کردن کالا لازم است تمام متعلقات کالا از جمله بسته بندی، لوازم جانبی مانند دفترچه راهنما و کارت گارانتی را نیز همراه کالا ارسال کنید. همچنین برای مرجوع کالا، میبایست بسته بندی کالا سالم بوده و برچسب کد محصول همراه آن باشد.

بستن
مقایسه